Ina adalah laman backup.
Sila ke Laman utama di

http://paspb2.blogspot.com

Tuesday, March 23, 2010

Umno peralat mahasiswa

Kenyataan Media



Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) amat kesal kerana Umno yang jelas menggunakan program Himpunan Mahasiswa / Mahasiswi Anak Perak 2010 anjuran Kesatuan Anak-Anak Muda Islam Perak (KAMI) dengan kerjasama Kerajaan Negeri Perak yang diadakan pada 19 Mac hingga 21 Mac yang lalu, cuba mengheret Mahasiswa / Mahasiswi ke kancah politik kepartian.

Pengisian program yang jelas melibatkan tokoh-tokoh Umno yang diadakan di Taiping Golf Resort, Bukit Jana tersebut sebagai salah satu pentas politik yang telah mengheret Mahasiswa / Mahasiswi di dalam isu kemelut Perak yang masih belum selesai. Malah KAMI yang bergerak sebagai Badan Bukan Kerajaan sebenarnya adalah agen bagi pihak Umno di dalam mengheret Mahasiswa / Mahasiswi selama ini.

Mahasiswa / Mahasiswi yang sepatutnya tidak terjebak di dalam kemelut Perak ini dan sudah ada usaha merosakkan pemikiran mereka serta meletakkan mereka berpihak kepartian. DPPN Pk berharap semua Mahasiswa / Mahasiswi tidak akan terjebak dengan usaha yang di lakukan oleh KAMI / Umno ini. DPPN Pk berharap juga Mahasiswa / Mahasiswi sedar bahawa mereka telah di peralatkan oleh Umno.

Jesteru, DPPN Pk merasakan kekesalan terhadap usaha terdesak Umno bagi mengembalikan kepercayaan rakyat terhadap mereka. DPPN Pk amat berkeyakinan bahawa Mahasiswa / Mahasiswi tidak akan terperangkap dengan usaha jahat Umno terutama di dalam kemelut Perak ini.


SALMAN HAJI SALEH
Naib Ketua,
Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.

No comments:

testing

tajuk


testing123