Ina adalah laman backup.
Sila ke Laman utama di

http://paspb2.blogspot.com

Wednesday, March 24, 2010

Pemuda Umno Perak penakut

Kenyataan Media


Dewan Pemuda PAS Negeri Perak (DPPN Pk) terkejut dengan keberanian yang di tunjukkan oleh Pergerakan Pemuda Umno Negeri Perak yang diketuai oleh Maslin Sham Haji Razman walaupun hampir 18 Pemuda Umno Bahagian tidak menyokong kepimpinannya hari semalam telah berani tampil membuat laporan Polis terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim bahkan dengan gaya lantang mencadangkan Datuk Seri Anwar ditahan di bawah ISA.

DPPN Pk cukup hairan dengan hujah yang di kemukakan oleh Maslin berkaitan Datuk Seri Anwar di dalam isu 16 September. Sepatutnya laporan Polis tersebut di buat terhadap Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim, Ahli Parlimen Bebas Bayan Baru yang mendedahkan perkara tersebut yang bersifat tuduhan dan bukannya terhadap Datuk Seri Anwar.

Belum lagi penyasiatan Polis di lakukan, terus Pemuda Umno Perak meminta supaya pingat Datuk Seri ditarik semula daripada Datuk Seri Anwar. DPPN Pk curiga dengan laporan Polis yang telah dibuat kerana bukan tujuan mencari kebenaran tetapi di dalam usaha memburukkan imej Datuk Seri Anwar semata-mata.

Jesteru, DPPN Pk meminta agar Pemuda Umno Perak jangan hanya berani di belakang payung perundangan yang mereka kuasai semata-mata dan tidak berani berhadapan dengan pentas kebenaran beralaskan keadilan hujah dan rasional sama seperti kes isu rampasan kuasa di Negeri Perak.


MOHD AKMAL KAMARUDIN
Ketua Penerangan,
Dewan Pemuda PAS Negeri Perak.

No comments:

testing

tajuk


testing123