Ina adalah laman backup.
Sila ke Laman utama di

http://paspb2.blogspot.com

Monday, April 5, 2010

PAS tak terima komisen balak



KOTA BHARU, 5 April : Menteri Besar Kelantan, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat menafikan PAS Kelantan menerima wang komisen daripada syarikat balak yang diberi hak untuk mengusahakan balak di negeri itu.

Nik Aziz berkata, sepanjang pengetahuannya perkara negatif itu tidak berlaku dalam pentadbirannya.

“Saya tak suka sebut benda-benda begitu, tapi benda ini tidak ada (berlaku) dalam pengetahuan saya,” katanya ketika ditemui selepas melancarkan Program Minggu Motosikal Kelantan, di sini, semalam.

Dalam acara tersebut, lebih 1,000 motosikal berkuasa tinggi dari seluruh negara dan peserta asing dihimpunkan di Kelantan.

Sebelum ini, blog Kickdefella mendedahkan sebuah syarikat yang diberikan konsesi balak oleh Kerajaan Negeri memberi derma kepada organisasi di bawah naungan Pas yang didakwa sebagai balasan daripada pemberian konsesi tersebut.

Nik Aziz, yang juga Mursyidul Am PAS berkata, beliau dukacita dengan tindakan bloggers tersebut yang menurutnya tidak menulis untuk memberi ilmu, tetapi menyebarkan fahaman sendiri.

Mengenai persiapan menghadapi pilihan raya kecil Hulu Selangor, Nik Aziz berkata, beliau belum menghadiri mesyuarat Pakatan Rakyat (PR) mengenai perkara itu.

“Tapi saya berdoalah (dan minta) semua ahli pakatan, khasnya PAS, DAP dan Parti Keadilan Rakyat (PKR) (berusaha) memenangkan calon Pakatan,” katanya.SH

No comments:

testing

tajuk


testing123